Hungrig som en varg!!!

Hej alla söta hoppas att ni har de gött och önska att jag också hade det =(
Asså kolla jag åt typ ingen mellis och det var äcklig mat i skolan och sen så var jag jätte hungrig och då så var det någon fisk med räkor mm,Mmmmmmmmmm vad gott det skulle ha varit om han inte hade hällt i några jävla äcklikga gröna små saker som smakade skit och fick mig att må illa =( så jag har inte ätit någon middag i dag och jag kommer inte hem förrens om en timme (asså ja är barn vakt) och jag är skit hungrig men hanna sa att jag fick snoka och om jag hittade något gott så skulle jag ta men det vågar man ju inte.Men snälla gud min mage skriker kan det inte  "regna köttbullar" XD Men asså ärligt jag kommer svälta mer en dom som bor på gatan för asså dom e ju vana vid att inte få någon mat. Aaaaaaaaaaa! jag mår inte braa XD Jag är hungrig som en varg så akta er annars så kommer jag att äta upp er ...grrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0