Har vart ute och fotat me mormor :D

De e inget skärskilt med mina bilder men ja vill endå lägga upp nåra :P
Solnedgången hemma hos mormor.

Kommer inte ihåg vad det var jag skulle ta kort på .

Det blev fint med svartvit :D


Det var lite spooky att gå i skogen kl kvart i tio på kvällen.




Det här var riktigt läskigt! Det ser ut som en dödsgrop :P

Det var jätte mörkt så det blev inte så bra bilder men den här blev fin :D


Haha ja e lite ego i bland :P







Jaja men jag har i alla fall spelat golf i dag :D och sen var vi nere och kännde på vattnet.
Och i morgon ska jag praoa hos mormor och efter jobbet så ska vi och rida :D
Har ni några planer för morgondagen?


Kommentarer
Postat av: wictoria

jag har frågestund som avslutas imorgon,

fråga på: http://mewictoria.blogg.se/2010/april/28-april-fragestund.html

2010-05-04 @ 15:17:35
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0