Sorry!

Har varit dålig på att skriva inlägg den senste tiden.
Nu kan jag skriva lite om vad jag har gjort den här tiden:)
Det har ju vart valborg som alla vet och det var inte så roligt tyckte jag.
För i centrum hade dom världens minsta brasa:(

Och sen åkte jag till mormor :)
Och vi har spelat mini golf
och man blir så irriterad när sånt här händer!

Och sen så har jag varit prow hos mormor som sjukgymnast.
Här e min bästis benjamin :P

Sen har vi Ridit.
Dom hade fått en nytt litet föl:D


Det här var en snygg häst :P


Det här är sveriges största islandshäst.


Blev inte så fina bilder men vad ska man göra åt saken??
Det var allt för i dag :D




pösspöss


Kommentarer
Postat av: Karin

Benjamin var ju söt, men fölet var sötare !:D

2010-05-15 @ 10:41:14
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0