Om migXD

 

Frågor


Vad blir ditt namn baklänges?
Ailuj
Har du gjort en snöängel i år?
nejXD
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
1 minut sen satte jag mig upp XD
Platt eller lockigt hår?
lockigt
Är du kär i någon?
Jaaaaa!
Vad har du för startsida på internet?
MSN
Vem ringde du senast?
Mamma tror jag =)
Har du haft vattkoppor?
AA när jag typ va 2 år
Har du någon gång testat karate?
bara hos min kompis
Vilken mobilringsignal?
Bed j.holiday XD
Första sporten du gick på?
Ridning
Vad längtar du efter mest just nu?
julafton =)
Vad drömde du inatt?
Jag vet inte, ja vaknade för typ 13 timmar sen XD
Vilken tv-serie är bäst?
Oskyldigt dömd =D
Kan du gå ner i spagat?
nästan i alla fall XD
Vad åt du senast?
Midda
Höga eller låga strumpor?
låga så klart XD
Har du varit kär i en kändis?
nej
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? 
ibland
Röd, grön, blå eller gul mjölk? 
Det låter lite äckligt men grön XDXDXD
Vad har du för färg på ditt påslakan?
vitt och grått
Sommar eller snö?
Sooooooommar så klart XD
Bikini eller baddräkt?
Bikini
Är du mörkrädd?
Nej
Riktig gran eller plastgran?
Riktig
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt, annars så kan man ju inte sova
Godaste drickan till frukosten?
Juice
Senaste lästa bok?
Pojken som inte fanns
Vem kramade du senast?
Mamma tror ja
Älskar du att sjunga?
Själv i alla fall
Vill du bli president? 
Nej.
Kan du ditt mobilnr utantill?
Ja.
Har du tråkigt?
NEJ
Har du gråtit i skolan någon gång?
Aa, en gång på jumpan sen vet jag inteXD
Hur tar du dig till skolan?
På vintern och om ja är sen så åker jag bil men på våren går ja
Är du höjdrädd?
lite
Vilket land vill du åka till?

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Ida (min syrra) XD
Bästa maten i skolan?
Någon thimat som vi fick innan lovet
Bästa film?
Inte vet ja
Vad ska du göra NU?
Blogga lite XD 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha , vem tog du den ifrån ? malin tog den från mig xD <3

Men ärligt julia , grön mjölk ? skulle du verkligen dricka det ? xD <3

Kramkram <3

2009-12-21 @ 13:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0