halloj.

Hej förlåt om jag har varit lite slarvig med att skriva på ett tag men jag har faktist inte haft tid.
Men nu ska ja skriva lite grann =)
Jag har varit på keramikkursen och ska dit igen på torsdag XD Det var jätte roligt och jag vill gärna fortsätta med det läääääänge till =) Ett kilo lera kostar 49 kr och jag tog bara ett halvt och kunde göra två skålar och har endå lite över XD
Och om ni undrar så sitter jag barnvakt åt våran granne.Och dom har världens sötaste hund jag skulle kunna äta upp den XP eller asså ni förstår =) Jag karnske kan lägga upp en bild på den sen den e så söööööööööööt asså.
I dag så har jag barit på bibblan med tre kompisar.Eller man karnske säger Madde, Marre och Hanna. Hehe jag e faktist lite skummmmmmmm! hejrå har inget mer att skriva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0