Sorry!!!

Jag sa ju att jag skulle skriva mer när ja kom hem men jag glömde det men ja kan skriva lite extra i da =)
Ehm.. jag vet inte va ja ska skriva i dag jag har inte gjort så mycket i dag men i går så var det nyår.Vi hade inte köpt några smällare alls så där stog vi och kollade på när grannarna smällde XP Så det va inte så kul men mamma gjorde god mat i alla fall =)
Ja fick massa bra bilder i går =)
Ja kan lägga upp lite bilder sen om några dar.
Nu kom jag på lite att skriva om i dag jag har vart ute med min minsta syrra =) och vi åkte pulka haha det var fett kul =)
Sen har jag gjort ett halsband som blev så misslyckat så jag fick klippa sönder det och så får jag göra om det sen lite senare XP 
Ok nu vet jag inte vad jag ska skriva igen så hej då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0